för dig, Anna.

I lördags gifte sig min barndomskompis. 
Hon gick fram i kyrkan som någonting taget från en saga. Så fin. 
Så lycklig. Så otroligt lycklig att det strålade ändå från hårtoppparna. 
Redo att gifta sig med sin Jonas. 
Redo för sitt lyckliga slut. 
Om det är någon som förtjänar ett lyckligt slut, så är det du, Anna. 

Jag är så glad att jag fick vara där på eran dag. 

Om det är någon som tvivlar på äkta kärlek, skulle ni varit på Anna och Jonas bröllop. Då hade ni inte tvivlat mer. Deras kärlek strålar från varenda por. 

Och jag är så himla glad att jag fick ta del av den dagen. Då min fina Hallheden blev en Alfredsson. 

Jag önskar er all lycka, fast jag vet att ni inte behöver lyckönskningar. Ni är ju ni. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0