hopes and dreams

Jag vet inte riktigt hur man ska beskriva känslan att ligga kvar flera timmar efter man vaknat, dricka tre eller fyra koppar kaffe och googla zakynthos stränder. Peaceful. 

Igår på jobbet fick jag en jättefin komplimang av en gammal dam. Jag tror jag tar komplimanger från äldre mer på riktigt, de har ju levt så mycket längre och sett så mycket mer. They should know liksom.

Jag ser fram emot att bli gammal. Jag har tänkt att jag ska bo i Spanien med min framtida spanska otroligt vackra man och våra tre katter och tre hundar, och han ska laga tapas varje dag. Och göra sangria. 

Åh gud jag dör nu börjar min granne sjunga opera igen, trodde nästan han hade slutat med det. 
Nu blir dagen fan inte bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0