I died a hundred times

En decemberdag, helt vanlig för alla andra. Helt vanlig för mig också egentligen. 
Men nu är det december. Om 2 veckor är 2015 slut. 
Året då allt hände.
Året då jag gick igenom det svåraste som hänt mig. 
Mitt liv är inte svart längre. 
Jag gick ifrån att tro att jag skulle dö av min ångest - till att leva igen. 
Och nu allt jag vill är att hjälpa.... hjälpa alla som går igenom det jag gick igenom. 
Att få någon skriva ett brev till "future you". 
För när du väl är där, när du är ditt "future you", då är allt du vill är att gå tillbaka till dit "yesterday you" och säga - walk away. Det kommer bli bättre. Det kommer bli tusen gånger bättre än du någonsin föreställt dig. Du kommer vakna utan ångest en dag. 
Och det kommer vara så jävla fucking fantastiskt. 
 
"Future you" says thanks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0