I had a funny dream

Samtal utanför Slottskogen:

En viss syster: -Han är sådär senig du vet, liksom om man skulle koka honom och äta honom skulle det vara segt kött och...
 Tystnad.

Jag: Tystnad.

Syster + Jag: Hahahaha!

Japp ibland tänker man för högt alltså.

Har haft ett mysigt dygn med spansk skräckfilm som skrämde skiten ur mig, promenad i slottskogen och tittat på sälar, pingviner och älgar!
Vaknade med en spinnande Riz bredvid mig också, åh världens mysigaste katt. Brumma har en del att lära.

Önskar jag hade fritidskort och kunde åka till syster precis när jag kände för det. Vilket skulle vara typ varje dag visserligen.

Weeeei, glada nyheter är verkligen aldrig, aldrig fel! Nu kommer jag skutta omkring resten av dagen och lyssna på Belle and sebastian.


Kommentarer
Postat av: ASRA

det låter som om du mår lite bättre, och tänk på att jag ALLTID är ett samtal bort, vad det nu än är och vilken tid det än är <3

2009-09-16 @ 20:00:47
Postat av: Anna

Hahaha, fan vad sjukt det var. Min hjärna alltså...

2009-09-16 @ 20:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0